Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Jeśli towar który do Państwa trafia nie jest zaakceptowany, a nie posiada żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych, które mogły powstać w transporcie, może być do nas zwrócony na Państwa koszt w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki.

Uszkodzenie powstałe w trakcie transportu - REKLAMACJA

W terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych* - liczonych od dnia dostawy - należy skontaktować się z firmą kurierską DPD (telefon dla telefonów stacjonarnych to:  +48 22 577 55 00 i dla telefonów komórkowych: +48 22 577 55 55) celem spisania protokołu szkody.

Protokół szkody powinien zawierać następujące informacje: artykuły były zapakowane w folię bąbelkową, ofoliowane taśmą, znajdowały się w kartonach, miały kartonowe przekładki, paleta owinięta była folią strech,  oklejona naklejkami "ostrożnie szkło", "ubezpieczenie" oraz "nie piętrować".

Tak wypełniony protokół szkody wraz ze zdjęciami uszkodzeń i kodami uszkodzonych artykułów należy przesłać do nas drogą e-mailową na adres: biuro@homedecoration.pl

Następnie skontaktujemy się z Państwem celem dopełnienia formalności.

 

*Po upływie 5 dni kalendarzowych reklamacji nie uwzględnia się.


Płatności