Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż zwrotów nie przyjmujemy.

Uszkodzenie powstałe w trakcie transportu - REKLAMACJA

W terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych* - liczonych od dnia dostawy - należy skontaktować się z firmą kurierską FedEx (telefon dla telefonów stacjonarnych to: 801 008 800 i dla telefonów komórkowych: +48 22 211 8000) celem spisania protokołu szkody.

Protokół szkody powinien zawierać następujące informacje: artykuły były zapakowane w folię bąbelkową, ofoliowane taśmą, znajdowały się w kartonach, miały kartonowe przekładki, paleta owinięta była folią strech,  oklejona naklejkami "ostrożnie szkło", "ubezpieczenie" oraz "nie piętrować".

Tak wypełniony protokół szkody wraz ze zdjęciami uszkodzeń i kodami uszkodzonych artykułów należy przesłać do nas drogą e-mailową na adres: hurt@homedecoration.pl

Następnie skontaktujemy się z Państwem celem dopełnienia formalności.

*Po upływie 7 dni kalendarzowych reklamacji nie uwzględnia się.


Płatności